REGULAMIN UDZIAŁU W JARMARKU SZCZECIŃSKIM

 

15-18 sierpnia 2024

Zasady ogólne

  1. Organizatorem Jarmarku odbywającego się w terminach 15.08-18.08.2024 na Jasnych Błoniach w Szczecinie wzdłuż alejki pod platanami jest Privilege, Marcin Ziental, ul. Turkusowa 29, 72-005 Warzymice
  2. Główną część Jarmarku stanowi ekspozycja stoisk producentów żywności tradycyjnej, regionalnej, lokalnej, zielarstwa, produktów wytworzonych zgodnie z zasadami ekologii, a także rękodzieła artystycznego i wytworów rzemiosła. W ramach Jarmarku możliwe jest również wystawianie stoisk promocyjnych, informacyjnych innych firm.
  3. Organizatorzy mają prawo odmówić wynajęcia stoiska firmie, której ofertę uważają za niezgodną z głównymi założeniami idei. Wystawcy zobowiązują się również do uszanowania charakteru uroczystości i miejsca, poprzez nie wystawianie towarów sprzecznych ze specyfiką Organizatora, odpowiednią aranżację stoiska i akcje promocyjne. Wystawcy zobowiązują się również do usunięcia tych elementów swej oferty, które Organizatorzy uznają za niemożliwe do pogodzenia z charakterem Jarmarku Szczecińskiego lub, które przeszkadzają w prawidłowym jego funkcjonowaniu.

Warunki udziału

  1. Warunkiem udziału jest zgłoszenie chęci uczestnictwa w Jarmarku Szczecińskim od 01.01.2024 do dnia 31.07.2024r, zaakceptowanie przez organizatora, pisemne potwierdzenie zapoznania się oraz bezwzględne przestrzeganie regulaminu. Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (stanowiącego umowę między stronami), który widnieje na oficjalnej stronie www.jarmarkszczecinski.pl. Wszelkie dodatkowe czynności (w szczególności związane z procedurą odwoławczą, i rezygnacją) wymagają formy pisemnej NA 14 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM WYDARZENIA.
  2. Zgłaszający deklaruje listę produktów, na podstawie której zaszeregowuje się go do grupy Wystawców. Deklaracja zgłoszenia musi obejmować wszystkie kategorie produktów przeznaczonych do prezentacji, degustacji, sprzedaży, oferty gastronomicznej. Zabronione jest przedstawianie na stoisku – w jakimkolwiek celu – produktów innych niż zgłoszone. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykluczenia grupy produktów z oferty Wystawcy, których nie zgłosił.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy zgody na udział w Jarmarku bez podawania przyczyn.
  4. Potwierdzenie uczestnictwa wraz z nadanym numerem wystawcy, przekazane przez jest przez Organizatora w formie telefonicznej, pisemnej lub mailowej na 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.

 

  1. Organizator zobowiązuje Wystawiającego do całkowitej opłaty za stoisko w terminie do 05.08.2024

Privilege ul. Marcin Ziental
ul.Turkusowa 29

72-005 Warzymice
Mbank: 40 1140 2017 0000 4602 0996 6872
z dopiskiem „Kaucja/Nazwa Firmy)

  1. Po dokonaniu wpłaty organizator w ciągu 7 dni wystawia fakturę i przesyła ją drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
  2. Rezygnacja z udziału w Jarmarku Szczecińskim  po przesłaniu wypełnionego formularza zgłoszeniowego (umowy) nie zwalania zamawiającego  z opłaty za zamówioną powierzchnię.Rezygnacja możliwa jest na 14 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
  3. Brak terminowych wpłat równoznaczne jest z rezygnacją z wcześniej zarezerwowanego miejsca handlowego co nie zwalania Wystawiającego z opłacenia faktury za dokonane zamówienie.

Zasady wystawiania

  1. Wystawiający nie może bez zgody Organizatora odstąpić lub udostępnić całego lub części stoiska innym wystawiającym. Możliwe jest jednak grupowe zgłoszenie udziału w Jarmarku poprzez wspólne wynajęcie jednego stoiska. O szczegółach decyduje Organizator.
  2. Wymiary standardowej powierzchni wystawienniczej wynoszą 3m x 3m stoiska z możliwością dokupienia dodatkowych metrów.
  3. Opłata obejmuje wynajęcie powierzchni wystawienniczej bez namiotu/domku handlowego. Namiot należy mieć we własnym zakresie. Wymagany kolor namiotu to biały lub ecru. W przypadku wystawienia namiotu przez Wystawiającego w innym kolorze Organizator ma prawo odmówić mu udziału w wydarzeniu.
  4. Wystawiający w zgłoszeniu przedstawia również szczegółowe zapotrzebowanie na energię elektryczną. Opłata za energię elektryczną uzależniona jest od zgłoszonego zapotrzebowania i podana będzie w potwierdzeniu zgłoszenia.

Nie zgłoszenie zapotrzebowania na energię a korzystanie z niej skutkuje karą pieniężną w wysokości DZIESIĘCIOKROTOŚCI podanej ceny za najniższą stawkę za prąd.

  1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wyznaczania konkretnych miejsc określonym wystawcom, zgodnie z koncepcją organizacyjną i warunkami technicznymi Jarmarku.
  2. Bezwzględnym wymogiem stawianym przez organizatora jest estetyczny wygląd stoiska. Wystawiający aranżują stoiska zgodnie z własną koncepcją i na własną odpowiedzialność i ryzyko. W przypadkach naruszeń zasad współżycia społecznego i bezpieczeństwa innych osób, Wystawiający ma obowiązek, na żądanie Organizatorów, do usunięcia lub poprawy określonych elementów stoiska.
  3. Organizator ma prawo zażądać od wystawcy zanim podejmie decyzje o jego uczestnictwie o przykładowe zdjęcie aranżacji własnego stoiska.
  4. Wystawcy chętni do prowadzenia warsztatów podczas trwania Jarmarku, proszeni są o zgłoszenie tematu i propozycji zajęć.
  5. Wystawiający zobowiązuje się do prowadzenia działalności przez cały okres i w godzinach trwania Jarmarku podanych przez Organizatora.
  6. Wystawiający nie może, bez zgody Organizatorów, zająć większej powierzchni niż określona w zgłoszeniu. Zgoda i ewentualne warunki odpłatności pozostają do szczegółowego uzgodnienia z Organizatorem
  7. Wystawiający ma prawo reklamy i różnych form promocji swoich produktów w obrębie wynajętej powierzchni, o ile nie zakłóca ona toku działalności innych uczestników Jarmarku.
  8. Możliwe jest również prowadzenie akcji reklamowych i promocyjnych w innych miejscach Jarmarku. Szczegóły, ewentualne odpłatności do uzgodnienia z Organizatorem.
  9. Ze względu na wymagania PIH, US, PIP, SANEPIDU, BHP, P.POŻ. itp. Instytucji, Wystawcy są zobowiązani do posiadania aktualnych badań, zezwoleń, certyfikatów itp.

Przepisy organizacyjne

  1. Wystawiający ma obowiązek przygotowania stoiska do godziny 10.00 w dniu 15.08.2024.
  2. Wystawiający ma obowiązek zająć plac lub namiot o numerze przyporządkowanym wystawcy. Nie ma możliwości zajęcia innego, niż wynika z przydziału , miejsca .
  3. Jarmark udostępniony jest dla Odwiedzających w dniu 15.08.2024w godzinach 10.00 -20.00, w dniu 16.08.2024– w godzinach 10.00. – 20.00, w dniu 17.08.2024r. w godzinach 10.00-20.00, natomiast w dniu 18.08.2024 od 10.00-18.00. O ewentualnych zmianach godzin otwarcia ze względów organizacyjnych, Organizatorzy będą informować Wystawiających na bieżąco w trakcie trwania Jarmarku.

Wystawca nie ma prawa rozpocząć składania stoiska w dniu 18.08.2024r. wcześniej niż po godzinie 18.00.

  1. Dojazd samochodem do stoiska w celu za-i wyładunku oraz transport przedmiotów jest całkowicie zabroniony.
  2. Obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ WJAZDU SAMOCHODAMI NA ALEJKĘ JARMARKU . Kara za nieuprawniony postój pojazdu wynosi 1000,00 zł. Parkowanie pojazdów odbywa się wzdłuż ulicy Moniuszki, na parkingu przy ulicy Piotra Skargi oraz przed urzędem miasta. Zabrania się również wbijania gwoździ zabezpieczających namioty w nawierzchnię alejki  – kara 500zł.
  3. Demontaż stoiska i wywóz wyposażenia przed zakończeniem Jarmarku jest zabroniony pod groźbą kary w wysokości 500zł. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje Organizator.
  4. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za kradzież mienia wystawców oraz zniszczenia powstałe w wyniku działania czynników atmosferycznych, przerw w dostawie prądu, aktów wandalizmu oraz innych przyczyn losowych, niezależnie od podejmowanych przez Organizatorów działań mających na celu zapobieganie i minimalizację powyższych zagrożeń.
  5. Usługi ochrony świadczone będą w godzinach nocnych od 20.00-09.00 w czasie trwania Jarmarku. Personel ochrony zatrudniony jest w celu patrolowania i zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymania porządku publicznego na terenie Jarmarku.
  6. Zabronione są działania prowadzące do niszczenie powierzchni alejki i wprowadzające zagrożenie bezpieczeństwa uczestników Jarmarku, szczególnie:
  7. a) podłączania i użytkowania niesprawnych urządzeń elektrycznych;
    b) wykonywania prac elektrycznych przez nieuprawnione osoby i bez zgody Organizatorów;
    c) pozostawiania bez dozoru działających urządzeń, które nie są przeznaczone do ciągłej eksploatacji;
    d) używania urządzeń gazowych bez szczegółowego uzgodnienia z Organizatorami;
    e) używania źródeł otwartego ognia bez szczegółowego uzgodnienia z Organizatorami;
    f) wnoszenia, przechowywania, eksponowania materiałów niebezpiecznych;
    g) stwarzania zagrożenia pożarowego;
    h) blokowania dróg ewakuacyjnych;
  8. Wystawiający ma obowiązek opuszczenia stoiska i złożenia stoiska w dniu 18.08.2024. do godziny 23.00.
  9. Wystawiający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia wyposażenia stoiska, powstałe w trakcie trwania Jarmarku z winy Wystawiającego. Stoiska gastronomiczne oraz takie, które stwarzają ryzyko zabrudzenia powierzchni jak oleje, frytury, jedzenie, farby itp. Zobowiązane są do zabezpieczenia powierzchni wykładziną PCV lub innym materiałem, które zabezpieczy wynajmowaną powierzchnię.
  10. Wystawca, który uszkodzi wynajmowaną powierzchnię zobowiązany jest do jej naprawienia na własny koszt wg. kosztorysu sporządzonego przez właściciela terenu, którym jest ZUK w Szczecinie.
  11. Za rzeczy własne pozostawione przez Wystawiającego, Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności i elementy te mogą zostać zagospodarowane przez Organizatora bez prawa roszczeń ze strony porzucającego mienie.
  12. Wystawiający jest zobowiązany pozostawić teren stoiska uporządkowany i czysty. W przypadku pozostawienia śmieci w miejscu stoiska po zakończonej imprezie Organizator wykona dokumentację fotograficzną i nałoży karę do zapłaty w wysokości 100zł.
  13. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności w przypadku, gdyby Jarmark nie doszedł do skutku lub uległ skróceniu z przyczyn niezależnych od Organizatorów. Odpowiedzialność Organizatorów za odwołanie lub skrócenie Jarmarku z innych przyczyn jest ograniczona maksymalnie do wysokości wniesionych opłat.

Nieprzestrzeganie powyższych ustaleń będzie skutkować karami finansowymi lub usunięciem z Jarmarku. I tak:

Za każdorazowe naruszenie jakiegokolwiek postanowienia regulaminu – 500,00 zł., w razie powtórnego naruszenia – 1000,00, w szczególnym przypadku recydywy – 2000,00zł.
Za nieprzestrzeganie godzin prowadzenia działalności na najmowanej powierzchni – 500,00zł za każdy dzień.